Kelionių politika tai ne šiaip modernus terminas. Kelionių politika padeda Jūsų organizacijai sukurti aiškias taisykles, procesus ir įrankius, kad darbo kelionės būtų efektyvios, saugios, finansai būtų valdomi skaidriai, apgalvotai ir būtų teikiamos aiškios ataskaitos. Gerai parengta kelionių politika mažina neefektyvaus biudžeto valdymo rizikas, padeda laikytis organizacijos vidinių standartų ir taisyklių. Sprendimai planuojant keliones priimami greičiau, paprasčiau ir efektyviau.
Numatytos pagrindinės kelionių taisyklės
Kelionių politikos numatote, kokia klase keleivis gali keliauti, kokį biudžetą gali skirti lėktuvo bilietui ar apgyvendinimui, kokiais įrankiais ir kanalais naudotis paslaugų užsakymui, terminai ir kt.
Tvirtinimų ir išimčių tvarka
Kelionių politika padeda nustatyti aiškią kelionės išlaidų ir plano tvirtinimo struktūrą: kokie patvirtinimo lygiai, atsakomybės, kokios išimtys ir pan.
Tiekėjų sutarčių valdymas
Kelionių politikoje galima užfiksuoti, kokias sutartis turite su kelionių paslaugų tiekėjais ir kokios specialios kainos taikomos Jūsų organizacijai, kad būtų taupomas biudžetas.
Rizikos valdymas ir darbuotojų saugos pareiga
Kelionių politikoje verta numatyti rizikų valdymo planą, kad nenumatytos situacijos kelionėse keltų kuo mažiau nesklandumų ir nenumatytų išlaidų, užfiksuoti 24/7 pagalbos kontaktus.
Išlaidų kontrolė ir ataskaitos
Kelionių politikoje verta numatyti biudžeto limitus, skiriamas dienpinigių normas, taisykles atsiskaitant įmonės kortelėmis, kelionių išlaidų ataskaitos ir panašios svarbios smulkmenos.
Įrankiai, integracijos ir mokymai
Kelionių politikoje galite numatyti tvarką, kaip kelionių planavimo apmokomi nauji kolegos, kokius dalykus jie turi žinoti, kaip naudotis savarankiško planavimo įrankiais (jei naudojate) ir kt.
